היתרונות הבריאותיים המובילים של בעלות על נכס בקרבת הים

אם אתם מחפשים דרך לשפר את הבריאות הנפשית והפיזית שלכם, כדאי שתשקלו לעבור לגור ליד הים. לאנשים שגרים קרוב לים בריאות נפשית ופיזית גבוהה באופן כללי!

מגורים ליד הים מוכחים כבעלי יתרונות רבים, ובכלל זאת הורדת רמות הלחץ, שיפור מצב הרוח ורמות מוגברות של אימונים גופניים. אם אתם מחפשם מקום חדש לקרוא לו בית, תשקלו לגור בדירה ליד הים – אתם לא תתחרטו על זה!

רק לאחרונה החלו לחקור ולהבין את היתרונות של מגורים ליד הים. מחקר מהעת האחרונה שנערך עבור BlueHelath2020 הראה שאנשים שמחים יותר ובריאים יותר ככל שהם גרים קרוב יותר למקורות מים גדולים. המחקר אף לוקח צעד אחד נוסף ומראה שבעוד שמגורים ליד כל גוף מים מכילים יתרונות, במגורים ליד הים יש את היתרונות הגדולים ביותר.

4 יתרונות בריאותיים למגורים בדירה ליד הים:

רמות לחץ מופחתות

חיים במצב קבוע של לחץ הם לא רק מאתגרים עבורנו ועבור הסביבה שלנו, אלא גם יש לכך מחיר על הגוף שלנו. אחד היתרונות העיקריים במגורים ליד הים הוא שהם יכולים לעזור להפחית את רמות הלחץ הללו. אם אי פעם לקחתם חופשה על החוף אתם יודעים בדיוק עד כמה מרגיע יכול הים להיות. צלילי הגלים המתנפצים, הריח של מי המלח והבריזה הקלילה עוזרים כולם להקל על המחשבות.

רמות מוגברות של אימונים גופניים

מגורים ליד הים יכולים גם לעודד אתכם להגביר את הרגלי האימונים הגופניים שלכם. לפי המחקר, אנשים הגרים עד קילומטר מקו החוף יותר פעילים מאלו שגרים רחוק יותר. כשאתם גרים קרוב לים, יותר סביר שתצאו להליכות לאורך החוף, תקפצו לטבילה מהירה בים או תלכו לשחות. תוספת האימונים הגופניים הזו מעולה לבריאות הפיזית שלכם, ובהתאם עוזרת גם לשפר את הבריאות הנפשית שלכם.

קשרים חברתיים מוגברים

מגורים בדירה ליד הים אפילו יכולים לשפר את חיי החברה שלכם. אחת הסיבה לכך היא שכשאתם גרים קרוב לים, אתם מוקפים בהזדמנויות חברתיות. מגורים ליד הים הם סביבה מצוינת לפגוש אנשים חדשים ולהכיר חברים, שכן הם לעיתים קרובות מרכזים למפגשים חברתיים ואירועים אחרים.

שיפור הבריאות הנפשית

כל היתרונות הללו תורמים יחד לבריאות נפשית משופרת. רמות נמוכות יותר של לחץ, יותר אימונים גופניים וקשרים חברתיים טובים יותר מסייעים לשיפור מצב הרוח שלכם. אתם אפילו לא חייבים להיכנס למים או לצאת לטיול אופניים. מחקרים מראים שאפילו רק לראות את הים כל יום יכול לשפר את מצב הרוח שלכם.

לים אין כוחות מרפא קסומים (לפחות לא שגילינו בינתיים), אבל הוא כן יוצר את הסביבה המושלמת באמצעותה אנשים יכולים לשגשג. בעולם שנדמה לפעמים שעובד במצב קבוע של לחץ וסטרס אנחנו כולנו יכולים להנות ממגורים בדירה שקטה ליד הים. אז, למה אתם מחכים? התחילו את המעבר שלכם לדירת יוקרה על קו החוף ותחוו את היתרונות בעצמכם! אתם תשמחו שעשיתם את זה. תסמכו עלינו – מגורים ליד הים (במיוחד בישראל) הם הסוד לבריאות טובה ולאושר.

דירות ליד הים בישראל

אם זה בתל אביב, בת ים, נתניה או חדרה, יותר ויותר אנשים בישראל ובחוץ לארץ מחפשים לקנות דירות עם נוף לים התיכון. ב-Asden, המשימה שלנו היא לפתח את הדירות שצמודות לחוף כך שיהיו הרגועות והמעולות ביותר בישראל. במהלך החודשים הקרובים, אנו נפרסם עוד מידע על המגדלים החדשים ועוצרי הנשימה שלנו על הים, שממוקמים ממש רק 200 מטר מהים. הישארו מחוברים לעדכונים בנוגע לפרויקטים המסקרנים הללו ודמיינו כמה מיוחדת יכולה להיות בעלות על דירה על הים בישראל עבורכם ועבור המשפחה שלכם.

Skip to content